За приміщенням
Штори для офісу
Обстановка в офісі повинна бути затишною і налаштовувати на плідну роботу. Та й потенційні клієнти і партнери компанії в першу чергу звертають увагу на дизайн інтер’єру. Не останню роль в створенні ділової атмосфери в офісі грають штори, тому оформлення вікон тут має бути бездоганним – офісні штори повинні бути і гарними і лаконічними водночас. Також потрібно враховувати сферу роботи співробітників офісу і їх вік. Особлива колірна гамма зможе підкреслити загальну концепцію фірми, налаштувати співробітників на концентрацію. Якщо напрямок компанії творчий – підійдуть штори з легких і повітряних матеріалів з акцентами яскравих забарвлень. Для працівників сфери інформаційних технологій і ноу-хау, штори повинні бути максимально зручними і практичними.
Для приміщень офісного типу використовують види штор:
- класичні і вишукані створюють атмосферу затишку. Витончений вигляд створює настрій на плідну роботу, а зовнішній вигляд не дратує око. Для ділових приміщень краще підбирати матеріал без малюнків або з неяскравим орнаментом.
- тканинні штори з підйомним механізмом – дуже зручні для високих віконних конструкцій. До них можна віднести французькі штори легкої фактури, римські практичні конструкції, австрійські елементи.
- жалюзі – велика популярність завдяки зручності, практичності і доступній ціні. Виготовлюються з металу, дерева, тканини.
- рулонні – вважаються найсучаснішими. Використання спеціальних тканин з затемнюючим ефектом – відмінне рішення для залів, де проводяться конференції.
Штори від студії Арлекін – це якісна та доступна можливість створення власної атмосфери у вашому офісі або будь-якому іншому закладі HoReCa!
Безкоштовна консультація дизайнера

Ми готові запропонувати вам великий вибір якісних тканин, хоча можемо пошити штори і з вашого матеріалу. Ми впевнені в своїй продукції – наші текстильні аксесуари стануть родзинкою вашого інтер’єру!
Штори від студіі Арлекін – це якісна та доступна можливість створення власної атмосфери у вашому офісі або будь-якому іншому закладі HoReCa.